Kurumsal – Yardım

 

Kargo seçenekleri nelerdir?

 

Siparişlerinizin gönderimi için Standart Kargo seçeneğimiz bulunmaktadır. 

Sipariş aşamasında kargo şirketi seçeneği tarafımızca sistem üzerinden belirlenmektedir.

 

Kargo ücreti ne kadar? 

 

Siparişinizin Kargo Ücreti, toplam sepet tutarınıza göre değişkenlik göstermektedir.

 

Kargo Ücretleri:

• Toplam sepet tutarı 50 TL ve altındaki siparişler için kargo bedeli TL’dir.
• Toplam sepet tutarı 50 TL ve üzerindeki siparişler için kargo ücretsizdir.
• Saat 16:00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. (Pazar günü ve diğer resmi tatil günlerinde geçerli değildir.)

 

Sipariş teslimat süresi ne kadar?

 

• Siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren İstanbul içi teslimatlar için ortalama 1-3 iş günü, diğer bölgelerdeki teslimatlar için ise ortalama 1 haftadır.
• Hafta içi saat 16:00' a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde kargoya teslim süresi +5 iş gününe kadar uzayabilmektedir. (Pazar günü ve diğer resmi tatil günlerinde geçerli değildir.)
• Sipariş teslimat süresi max. 1 haftadır. (Haftanın belirli günleri teslimat yapılan ilçeler hariçtir.)
• Hafta sonu verilen siparişler kargo firmalarının çalışmaması sebebiyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir. 
• Depo çalışması, stok sayımı ve kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir. 
• İstanbul içi sevkiyatı hakkında: İstanbul'un uzak bölge sınırlarında bazı ilçelerine kargo ulaşımı haftanın belli günlerinde yapılmaktadır. Ağva, Durusu, Şile, Ömerli, Yeşil vadi, Teke, Polonezköy, Çatalca’nın bazı semtleri, Beykoz bazı köyleri ile Arnavutköy’ün bazı semtleri gibi uzak bölgeler haftanın belirli günleri teslim edilmektedir. 
• İstanbul Adalar'a ve Çanakkale Bozcaada, Gökçeada ilçelerine gönderim yapılmamaktadır.
• K.K.T.C.'ye gönderim yapılmamaktadır.

 

Siparişim nasıl teslim edilir?

 

• Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir.
• Bir siparişiniz size farklı paketler ve kargo firmaları ile teslim edilebilir. Örneğin tek bir siparişiniz, size 2 veya üzeri paketler halinde Sürat kargo ile gönderilebilir. Kargoya verilme işlemi ürünün büyüklüğüne veya özelliğine göre en hızlı paketlenen üründen başlanabilir
• Siparişinizde yer alan paket Sürat Kargo ile gönderilme durumu; siparişinizin hazırlanma sürecinde sistem tarafından o an otomatik olarak belirlenmektedir.
 



 

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

 

• Siparişinizin durumunu “Siparişlerim” başlığı altında yer alan "Sipariş Detay “sayfasında görebilirsiniz.
• "Siparişiniz hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu ifade eder. 
• "Kargoya verildi" ifadesi siparişinizin firmamızdan kargo firmasına verildiğini ifade eder. 
• Siparişin kargoya verilmesinden sonraki süreci ise, kargo şirketinden takip edebilirsiniz.

 

Teslimatta neye dikkat etmeliyim?

 

Paketinizi teslim alırken koli üzerinde hasar görür iseniz teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almamanız, eğer paketinizde bir hasar yok ise aldıktan teslim aldıktan sonra açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde firmamız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. 

 

Eksik ürün geldi, ne yapmalıyım?

 

• Siparişiniz birden fazla kargo veya kargo paketi ile gönderimi yapılmış olabilir bu sebeple ilk olarak “Sipariş takibi” sayfasından kargo takibini yapabilirsiniz.
• Siparişinizdeki bir küçük ürün diğer koli içerisine eklenmiş olabilir. Örneğin; siparişinizde yer alan bir mama önlüğü mama sandalyesi kolisinin içinde olup olmadığı kontrol edilmelidir. 
• Bu kontrol sonrasında eksik ürün var ise 24 saat içerisinde 'Bize Ulaşın' sayfamızdan sipariş numaranızı içeren ve durumu anlatan bir form gönderilmelidir.
• Dilerseniz 0552 750 23 23 nolu telefondan 09:00-20:00 saatleri arasında çalışan E-çocuk müşteri temsilcisi yetkilimizle görüşebilirsiniz.
• Eksik gönderi bildirimlerinizde tüm paketleme aşamaları hizmet anlayışımız gereği kamera kayıtları incelenmektedir.
• E-çocuk gerekli inceleme ve kontrolü sağlayarak en kısa süre içerisinde sizlere yardımcı olacaktır. 

 

Yanlış ürün geldi, ne yapmalıyım?

 

• Yanlış gelen ürün barkodu ile birlikte değişim formunu doldurmanız ve form içindeki açıklama kısmında tüm detayları belirtmeniz yeterlidir.
• Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra değişim yapılarak doğru ürünün adresinize gönderimi sağlanacaktır.

 

Hasarlı ürün geldi, ne yapmalıyım?

 

• Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
• Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
• Ürün hasarı hakkında detaylı kontrol için dilerseniz 0552 750 23 23 nolu hattan E-çocuk müşteri temsilcisi yetkilimizle görüşebilirsiniz.
• Ürün değişimi için, değişim formunu doldurmanız ve form içindeki açıklama kısmında tüm detayları belirtmeniz yeterlidir.