Sipariş Destek Bilgilendirme Merkezi

 

 

Sipariş Edilen Ürün Hediye Paketi Yapılır Mı? 

Sepetinize eklediğiniz ürünün altında yer alan "Hediye paketi istiyorum" butonuna tıklayarak seçtiğiniz ürünleri karşı tarafa hediye paketi olarak gönderim sağlayabilirsiniz. 

 

Kişisel Hediye Notu Eklenebilir Mi?

Siparişinizi tamamlarken “Hediye Notu Girin” kısmından kişisel hediye notunuzu yazabilirsiniz.

 

Sipariş Tamamlandıktan Sonra Değişiklik Yapılabilir Mi?

Siparişiniz mağazamıza iletildikten sonra herhangi bir değişim yapılamamaktadır. Teslimat tamamlandıktan sonra iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. 

 

Ürün Fiyatlarına KDV Dâhil Mi?

Sitemizde yer alan ürünler KDV dâhil bedelleriyle satışa sunulmaktadır.

 

Hediye Çeki ve İndirim Kuponları Nasıl Kullanılır?

Sepetinize eklediğiniz ürünleri siparişlerinizi tamamlarken “İndirim Kodu Ekle” veya “Hediye Çeki Ekle” butonuna tıklayarak kullanabilirsiniz. Hediye çekleri ve indirim kuponları aynı anda kullanılamaz. 

 

Sipariş Tamamlanırken Hata Bildirimi Alınıyorsa Ne Yapılmalıdır? 

 

İnternet sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerinizde CRM (Müşteri Hizmetleri)’ne ulaşım sağlayarak yaşadığınız sorununun nedeni hakkında bilgi alabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz ile yaptığınız görüşme sonrasında hata halen düzelmediyse mail yoluyla şirketimize bilgilendirme yapabilirsiniz. En kısa sürede çözüme kavuşturulacaktır.